My jsme jiní.
My jsme jiní.
Reklamy na půjčky či úvěry (http://www.hypotecni-hypoteky.cz/) u jiných nebankovních institucí si servítky neberou. Často nechybí nahota a citové vydírání. V našich společnostech naopak vedeme diskusi o současném celospolečenském problému vymáhání pohledávek.
Např. reklama na spotřebitelské úvěry (www.euro-uver.cz) je v současné době částečně regulovaná platnou legislativou. V případě, že jsou v ní zmíněny údaje o nákladech, musí sdělovat i přesné a zákonem určené informace. Nesmíme ale zapomínat ani na etické hledisko.
Právě na etiku reklam se zaměřila soutěž o Nejabsurdnější reklamu na spotřebitelský úvěr (www.euro-uver.cz), kterou vyhlásil časopis dTest se serverem Bankovnipoplatky.com. Pořadatelé obdrželi téměř 150 příspěvků zejména od studentů středních škol a některé z nich zaskočily i zkušené porotce. Mezi vítězi se objevil například leták s vyděračským sloganem "Vánoce bez dárků se dětem líbit nebudou", který působí na city a nabádá k neuváženému zadlužování. Mimochodem s přiznanou RPSN přes 3 000 procent. Mezi příspěvky vybranými odbornou porotou se objevil i billboard s nahou kráskou nebo inzerát, který výslovně zmiňoval jako svou cílovou skupinu nezaměstnané, ženy na mateřské dovolené a důchodce.
autor. 1. EUROHYPOTÉKA s. r. o